Cvičte doma podľa plánu od trénera: 4-týždňová výzva Silný ako buk

Zapojte sa do výzvy, rozhýbte sa a buďte zdraví s Akobuk.sk! Tréneri Michal a Barbora Sentešovci pre vás zostavili program, ktorým vás budú celý mesiac sprevádzať prostredníctvom e-mailov.

Pre koho je výzva určená? 

Pre všetkých ľudí, ktorí sa chcú rozhýbať pod dohľadom trénera a spraviť tak niečo pre svoje zdravie. Výzva je zadarmo a zvládnu ju aj začiatočníci a ľudia, ktorí zatiaľ nemajú veľmi dobrú kondičku. Cvičenie je vhodné na doma, stačí trochu miesta v obývačke, prípadne oceníte podložku na cvičenie.

V prípade, že máte zdravotné problémy alebo trpíte nadváhou či obezitou, pred cvičením sa radšej poraďte so svojím lekárom.

Aké cvičenie môžete očakávať?

Tréner Michal Senteš výzvu zostavil na princípe intenzívneho intervalového cvičenia (HIIT). Toto rýchle cvičenie má výhodu v tom, že si poriadne zamakáte aj v krátkom čase. Všetky tréningy pozostávajú z rozcvičky a 3 cvikov, ktoré sa striedajú s fázami oddychu, a niekoľkokrát sa zopakujú. Žiadna takáto zostava netrvá viac ako 17 minút. Pred samotným intenzívnym cvičením sa však nezabudnite rozcvičiť, aby ste pripravili telo na výkon.

Rozcvičte sa s Michalom

Ako často budete cvičiť?

Počas štyroch týždňov vám 3-krát do týždňa pošleme tréningovú zostavu. Je na vás, či ju odcvičíte hneď v ten deň, alebo si tréningy naplánujete podľa svojej časovej vyťaženosti.

Zapojte sa do výzvy a začnite cvičiť

Kto ručí za kvalitu tohto cvičenia?

Výzvu zostavili tréner Michal Senteš s manželkou Barborou, ktorí sa už roky venujú cvičeniu a zdravému životnému štýlu. Michal zvolil cviky, ktoré nie sú náročné a zvládnu ich aj začiatočníci, no sú efektívne a už po mesiaci poctivého cvičenia vďaka nim pocítite zmenu. Viac o Michalovi sa dozviete v tomto rozhovore.

Zasielanie výzvy e-mailom dočasne nefunguje. Počas tohto obdobia môžete cvičiť pomocou týchto odkazov:

1. Privítanie do výzvy
2. Cvičenie na 1. deň
3. Cvičenie na 3. deň
4. Cvičenie na 6. deň
5. Cvičenie na 8. deň
6. Cvičenie na 10. deň
7. Cvičenie na 13. deň
8. Cvičenie na 15. deň
9. Cvičenie na 17. deň
10. Cvičenie na 20. deň
11. Cvičenie na 22. deň
12. Cvičenie na 24. deň
13. Cvičenie na 27. deň
14. Ako cvičiť ďalej?

24